Kommentar + Svar

Förlåt att jag frågar, men varför gå ner 10kg?
vad väger du? tycker du ser väldigt fin ut! :D


Det är ingen fara, självklart ska du få fråga. Vad är jag annars till för? :)
Jag vill gå ner 10kg för att jag vill komma ner till den vikt jag var nere på innan jag vart gravid. Jag gick upp 25kg när jag väntade Seth, och det vart alldeles för mycket för lilla mig då jag endast är 1.55 lång (kort).. 
Just nu väger jag 64.2 men vill egentligen komma ner 52kg, då jag vägde så innan graviditeten ;)
Tack så hemskt mycket, det är många som säger att jag har fin kropp. Jag vill inte gå ner 10kg för att se bättre ut i andras ögonen, utan för att jag ska trivas med mig själv! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0