"Godmorgon" älsklingar!

Tjena morsen då, nu är äntligen Sonny vaken, han vakna 14:00 av att hans bror kom på besök och kasta sig i sängen.
Jag har varit ute med Seth en stund och han lyssna verkligen inte på vad jag sa så jag fick bära honom en liten bit och då vart han as förbannad.


( lilla älsklingen när han knappt var året )

Idag blir det nog åka till Knivsta och träffa Denise & Danne och ha massa mys där.
Beror helt på , men nu bär det snart av till affärn för att handla blöjor och påsk godis.
Helt menningslöst inlägg, jotack jag vet ;)



Just nu sitter jag och äter sån här och dricker sån här..



nej ussh vad dåligt inlägg...

Puss i ljumsken mina änglar ! ähh...

Kisses Bitches !


Kommentarer
Postat av: Evelina karlsson Höglund

Gulle pojken :)<3

2012-04-05 @ 20:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0