Godkväll mina kära!

Den här dagen har varit riktigt seg, tyvärr blev det inget med Knivsta och Denise & Danne.
Istället har jag slappat hela dagen och nu har vi precis ätit, pasta med kyckling. Riktigt gott.
Undrar vad man ska hitta på imorgon då, jag borde försöka hitta någon present till min kära syster som fyller år på lördag! :)
Just nu sitter Seth och äter medans han kollar på Nicke Nyfiken på film. Han är såklart beroende utav Nicke Nyfiken och Mamma Mu !

 

Det här är då Seth's favoriter "umpa" och "mammu".
Mammas lilla pojkesnutt.
____________________________________________________________________________

Jaha, men vad händer imorgon då? .. Antingen stan i Uppsala, Sollentuna Centrum eller Häggvik kanske. Leta present till syster yster. Jag har hunnit köpa en sak än så länge, ssssssh ! ;)

Vi får väl se vad jag hittar på då, något fint måste hon få iallafall ! :)

Jag älskar dig min lilla syster ! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0