En dag på Viktoria !









Tack fina vänner för en riktigt härlig dag på Viktoria ! :)

Idag när jag kom till Viktoria kände jag mig först lite "forever alone" i stort sätt. Tills vi skulle börja byta om till SMO, jag kan lätt konstatera att jag inte ska bli brandman ! 
Man har ju 90 sekunder på sig från att larmet går till att du ska sitta i brandbilen ! För mig tog det 900 sekunder ( 15min ) att klä på sig, visserligen så visste jag inte vart allt fanns.. Så det är tur att jag har två fina vänner, Karwan och Mahmoud! :)

Efter det hamnade vi i samma lag, så medans andra gruppen körde ett uppdrag så började vi tre tramsa och hade skoj.. det tog nog oss 10 minuter att ta första bilden på oss tre haha! Ni är fina mina pojkar :)

Kul hade vi! Och när jag och Karwan satt fast i ena tunneln då :O  då fick man lite smått panik. Det är så trångt och han skulle komma förbi för att hjälpa en tjej upp där ifrån. Det var lite svårt men det funka ! :)

Tack för en fin dag med er pojkar ! :) <3


Karwan's blogg
( Klicka här ! ) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0