Jo godmorgon förresten...

idag är vi uppe med tuppen, jag var arg på Seth inatt. Han vakna runt 00:00 och jag fick vagga honom i famnen till ca 02:00, sen tog Sonny över för jag var så trött så jag började gråta.. Jag ville ju bara gå och lägga mig ?
Så nu är vi uppe med tuppen, vi klev upp 07:30 imorse med Sonny som ska till skolan. Så ska han få sova max två gånger nu på dagen och så ska jag få honom att sova i tid så man kan få sova.



Så nu ligger vi i soffan framför vår TV och myser, han får sluta med dumheter. Vi leker ju med honom hela dagarna och han borde då vara trött tycker jag.
Att ha barn är tufft, men dom små liven är underbara.


Kommentarer
Postat av: marina

Kan det vara obehagliga mardrömmar eller nattskräck? :(

2011-01-12 @ 09:14:57
URL: http://marinask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0