Seth & Fiskarna



Seth & fiskarna på sjukhuset, det är tur att man har en solstråle som honom !


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud,så söt liten kille ni har:D

haha han är så grymt lik sonny

2010-09-04 @ 12:37:38
Postat av: Moa

Nu har jag länkat dig i min blogg, eftersom du hjälpte till att rösta på mig i en fototävling för några veckor sedan! Länkningen är mitt sätt att säga tusen tack! :)



Ta hand om dig!

2010-09-05 @ 13:29:22
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: marie

hej, hur går det för er ? hoppas det går bra,fick du mitt mail?? stor kram

2010-09-06 @ 18:14:36
Postat av: Néa

Hur går det. Känner inte er, men jag har berättat om din pappas olycka för alla här hemma hos mig, och alla ser lika ledsna ut! Snälla uppdatera bara om hans tillstånd! Jätte många kramar från en ihärdig läsare av din blogg!

2010-09-07 @ 22:08:30
URL: http://lenniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0