Lite om mig

ÖVRIGT
1. Pierca tungan eller läppen?  Jag har båda, så jag skulle vilja ta i naveln igen.
2. Vara seriös eller oseriös?  Helst seriös, ibland oseriös.
3. Dricka grön eller röd mjölk?   Vit mohaha. ;)
4. Brinna upp eller drunkna?  Jag kan föreställa mig paniken, men drunkna. 
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? Familjen, jag har ju en stor familj som behöver kärlek.

SVARA ÄRLIGT

1. Tycker du om någon nu? Ja absolut !
2. Har du skolkat? Ja tyvärr, många gånger innan graviditeten.
3. Varmt eller kallt? Helst varmt.
4. Soligt eller regn? Soligt såklart, vem vill inte det ? ;)
5. Fanta eller cola? Coca Cola utan tvekan.

6. Är du nyttig av dig? Haha pinsamt men.. hell no.
OM MIG

1. Vad heter du? Angelica Texas Elizabeth Junhager. don't ask, I love it ;)
2. Syskon? En lilla syster,   http://ericajunhager.blogg.se
3. Vart bor du?  Hemma än sålänge.
4. Hur många barn vill du ha?  Jag vill nog ha två eller tre, jag har ju min första son Seth.
5. Vill du gifta dig?  Absolut, jag vill ha ett riktigt drömbröllop !
6. Favoritstånd?  What !?
7. Humör just nu? Skita trött & hungrig "/
8. Sugen på just nu? Äta frukost & Sova !!


HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA

1. Pussat någon? Ja, älskling, Seth & Pappa.
2. Sjungit? Nejj, lite svårt med ny piercad tunga xD
3. Blivit kramad? Ja oja.
4. Känt dig fånig? Nej varför skulle jag ?
5. Saknat någon? Ja, Pappa. jag vill ha hem honom nu !
6.Dansat galet? Nej, faktiskt inte.
7. Klippt håret? Nej, men kanske skulle behövas.
8. Gråtit? Nej, men inte långt ifrån.
9. Pluggat? Nej förf*n, jag går inte i skolan ;)

GREJER

1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? Yes.. och jag skäms. It was a long time ago.
2. Har du en hund? Två, Leonberger. Tjabo & Mirakel.
3. Sover du helst ensam eller med någon? Med älskling, ibland Seth när älskling drar till plugget.
4. Tror du på spöken? Ja det gör jag..
5. Är du mörkrädd? Ja jag är otroligt mörkrädd och vågar knappt gå på toa mitt i natten om det är för mörkt. sen får jag för mig att det ligger någon under sängen när jag släcker lampan så jag brukar hoppa upp i sängen.
6. Är du morgonpigg? Nejnejnej. är du tokig ?
7. Vad vill du ha just nu? Att pappa ska bli bra och komma hem. och massor med pengar så jag skulle kunna försörja min familj.

Kommentarer
Postat av: minna

vad ska vi göra när pojkarna fyller år då? :) jag och walle ska först hem till walle men vi kan väl hitta på något på kvällen? och sluta upp med namnet texas det är så white trash ;)<3

2010-09-19 @ 14:02:00
Postat av: Anonym

hej ville bara tipsa dig om en bra blogg sandralinder.webblogg.se ung mamma till angelica.

2010-09-19 @ 14:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0