Angelica Texas Elizabeth Junhager

Jag har inte Texas som ett riktigt namn.. det är min pappa som har gett mig namnen Texas & Angel och fråga mig inte varför, för det vet jag inte. Han gav dessutom min syster namnet Heaven. och därför tar jag vara på det.


Pappa, du börjar bli bättre nu. du sken upp som en sol idag när du såg mig komma in på avdelningen. du slängde upp dina armar i luften och fortsatte skina som en sol. du blev så glad när jag kom. det värmde så otroligt mycket, jag ville börja gråta men jag ville inte göra det framför dig. du busade med Seth på ditt alldeles egna sätt. du blåste på honom, skratta, log och gjorde ljud med munnen så han blev glad. det är så skönt att se att du börjar må bra nu. Du börjar bli väldigt smal också, du har inte fått ätit på tre veckor & tre dagar. idag fick du äta. du är så himla duktig. visst nu vet jag att du inte läser det här, men mamma skriver ju faktiskt ut mina blogg sidor om dig och klistrar in i din pärm. Pärmen kommer ta slut och vi kommer få köpa en ny. men det gör ingenting.







Mamma: " Jag har varit ut och gått med hundarna idag ".
Pappa: " åhh, det skulle jag också vilja ".


Pappa vill så mycket, en sköterska från sjukhuset sa till oss att han är en ritkig fighter. han bråkar om att få åka hem nu och försöker ta sig upp ur sängen alldeles själv. han vill verkligen inte stanna där. och det vill inte vi heller att du ska, vi vill ha hem dig nu nu nu.

Pappa, jag älskar dig så himla mycket !


Kommentarer
Postat av: Anonym

är så glad att han mår bättre,vet precis hur det är min mamma har legat på sjukhuset med sen fick hon diagnosen att hon hade sjukdommen epilepsi. Är glad att han mår bättre. Du skriver så fint om honom vilken fin människa du är gumman.

2010-09-19 @ 22:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0