Titta hit och läs !

Hej & Godnatt sötnosar, idag har jag vart och köpt snoddar. "och vad ska du med dom till ?" tänker säkert.
Jo jag ska börja sätta i dreads på folk. Jag klipper och stylar redan, så nu dreads och sen så småning om ska jag även börja med att hjälpa folk sätta i hårförlängningar. har beställt hem dreads idag som jag ska sätta i min systers hår.


Någon som är intresserad på att sätta i dreads, hårförlängning eller bara klippa sig ?
Maila isåfall; [email protected]

Så kan vi diskutera priser osv. när jag märker att jag har kunder som även är nöjda så kommer jag kunna lägga ut fasta priser. Först i början så kommer jag försöka ta reda på hur lång tid det tar, hur mycket jobb som ska läggas ner osv. Då kan jag börja sätta ut fasta priser och även bilder på det jag gjort. Senare ska jag fixa en hemsida med alla olika frisyrer jag fixat, priser, skötsel och så. sen så småning om ska jag börja pierca också !
Tänk på mig om ni är intresserade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0