otrohet, så falskt..

en sak jag har väldigt svårt för. det är otrohet.
och i samma veva som jag har det som fråga på min blogg. händer det på riktigt, för min ena bästa vän.
hon är knäckt, äter inte, sover knappt. Du valde att åka iväg till Kolmården med din klass, du gillade aldrig den tjejen sa du. varför i hå-vete sov du i samma säng som henne, kysste henne och inte bara en gång.
Det du har gjort min bästa vän kommer du få leva med det. det är bara sanningen.



Att vara otrogen, är det absolut värsta du hade kunnat gjort. du var riktigt omtyckt av oss alla. du var en jätte bra kompis. det är du fortfarande, men det du gjorde mot Minna. det kommer aldrig att kunna ändra på.
Visst, jag håller med om mitt motto:
" Såra hellre någon med sanningen, än att göra dom lyckliga med en lögn".
Men det betydde inte att du kunde vara otrogen och sen tro att det skulle vara lugnt.
Gör slut, sen kan du göra precis vad du vill. hon hade blivit mindre sårad om du lämnat henne innan.
Walle, det här har inte bara förstört för Minna. det har förstörts för dig och oss andra.


Vad tycker ni om det här mina älskade läsare ?

Minna hjärtat, jag älskar dig och kommer alltid att finnas till hands ! <3


Kommentarer
Postat av: Kiti

Nej stackars minna! Jag önskar hundra kramar till henne och hoppas att hon kan gå över det här, det är konsrigt hur endel människor kan vara så grymma och göra såhär mmot andra! Krya på dig minna.<333

2010-10-17 @ 13:22:13
Postat av: olivia

så jävla synd :/

2010-10-17 @ 18:03:42
URL: http://oliviish.devote.se
Postat av: Anonym

vet inte vad jag ska säga,tycker precis som dig angelica. Stackars minna,var stark & hjälp henne nu?

2010-10-17 @ 18:16:16
Postat av: Jasmin

Nämen hjärtat <3 jag önskar flera hundra kramar till henne , en jättebamse kram och hoppas hon kommer över det <3 jobbigt att gå igenom det, ursh:( skulle gärna vilja stå vid hennes sida och hjälpa henne upp på benen igen, synd att jag inte befinner mig i sverige :(

2010-10-17 @ 22:10:23
Postat av: Anonym

hur kunde han göra ngt sånt mot minna ! han va ju hur gullig som helst mot henne, men de här trodde jag inte om han att han skulle göra mot minna, hur kunde han ?! :O men hälsa minna stora kramar från mig ! & jag hoppas att du mår bra angelica, kramar jenny

2010-10-23 @ 20:48:24
Postat av: Anonym

är det han som är på bilden som var otrogen mot minna eller vem är han ?

2010-11-02 @ 16:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0