Frågestunden.

Vad ska Seth heta i mellannamn ?
alltså jag har inte riktigt bestämt mig än om jag ska byta än eller inte. Vi får se. Jag lovar att berätta för er hur det blir.

Hur är det med din pappa?
Det är bra med honom, han sitter framför mig just nu hemma vid matbordet och snackar gymnasium & ishockey  med Sonny.

Hur är Sonny med Seth?
Han är bra och gullig med Seth, visst man blir frustrerad ibland. Men ta några djupa andetag och varva ner så blir det bättre med allt om du bara tar det lugnt. Bebisen känner om man är arg, ledsen eller glad.

Hur gammal är Seth nu?
Idag är han exakt 3månader,  3veckor & 6dagar. På måndag är han 4månader.

Vad har Sonny för tatueringar, vad står det på dom?
På Sonnys tatueringar står det ingenting, han håller på att sleeva hela höger armen med biomekaniskt tema.

 

Är du släkt med Petra?
Ja jag är släkt med henne, hon har varit min moster i 16år, 1månad & 6dagar. Haha !

 

Gjorde det ont att ta hål i tungan?
Nej det gjorde det inte, det kändes faktiskt knappt. Det var bara lite obehagligt, och så kan man dreggla en massa Haha !

Angelica tatuerar din mosters pojkvän dina kompisar?
Det beror på, jag vet inte hur han känner för det. Men han tatuerar inte precis vad som helst och om man är mellan 16-18 så måste du ha dina föräldrars tillåtelse.

Hur länge var din pappa på sjukhuset?
Min pappa var på sjukhuset i 4veckor & 6dagar.

Har du bytt namnet på Seth redan eller skall du göra det?
Som jag sa så vet jag inte riktigt än..


Vad står din tredje tatuering för?
ärligt talat, så står den för hur jag är som person och vad jag har för stil. Vad jag har för attityd när det väl gäller. ( är en mysig tjej annars ). Jag hade planerat fjärilen på foten, men när jag raka mig så skar jag mig ” jaja men jag kan ju ta den på andra foten då”. Icke sa nicke, jag skar mig såklart där också. -.-  en drake i nacken har jag velat länge, så då såg jag chansen till att göra den.


NI FÅR GÄRNA STÄLLA FLERA FRÅGOR, JAG SVARAR PÅ DOM SENARE ! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0