Inlägget från förlossningen och första inlägget om Seth !

Hejj allihopa, förstår att ni knappt kunnat vänta på det här. Nu har jag kommit hem och som dom flesta säkert förstår så är han, våran son här nu !!  Gissa om jag är överlycklig, han är den finaste lilla skatt någonsin !
Ni får en del bilder, men det gör väl inget ? ;)


 
Ni ville ha en sista magbild så jag tog den där bilden alltså precis innan vi åkte in till förlossningen. Sen så fick jag en gåvagn som skulle hjälpa mig med att gå då naturligtvis (a)

 
Sen gav dom mig en spruta på rumpan med morfin och satte nålar i huvudet på mig för det skulle göra mig mer avslappnad så dom fick jag sova med. älskling hade åkt på student hos sin bror som jag lät honom göra för det var lugnt med värkar så han kunde åka iväg ett tag, men ringde honom bara en stund senare när värkarna vart värre och han var så fin när han kom där med kostym !  jag började även med lustgas, man blir inte så rolig som alla tror utav det man blir bara snurrig och känner sig helt borta.


Här klipper älskling navelsträngen på vår lilla son, ( ville ej lägga ut bilder på mig under förlossningen och tror nog ni förstår varför ! ). Han klippte navelsträngen, där är först min mage, sen banrmorskans händer och älsklings hand med saxen och sen ser man lite av Seth precis under hans hand där.

 
Här fixar Sonny första blöjbytet, det gick ju super bra !  :) Sonny var en riktig ängel under förlossningen och han hjälper mig oerhört mycket och verkligen med allt. det finns inga ord till att beskriva hur lycklig jag är som har Sonny och en underbar son tillsammans med honom !

 
Visst är dom fina ?  lyckligare än jag, går det inte att vara. Jag har den finaste lilla familjen man kan ha !
Dom är otroligt fina och lika dom här två, sådan fader sådan son !  :)


 
Första bilden, är våran första natt ihop alla tre. Han fick sova mellan oss och det var otroligt mysigt !  Bilden bredvid är på morgonen efter, som jag sa, sådan fader sådan son !  Dom är super duktiga på att sova, båda två ! Det går knappt att väcka någon utav dom, ;)


Här ligger våran son mot mitt bröst, jag älskar verkligen bebisdoften. man har ju fått en massa pussar, det kan han redan precis som far sin. PUSSAS ! :)


 
Här klär älskling på lille Seth kläder första gången, en body som det står I <3 DAD på :)



Här hade ni lite bilder på våran lilla sötnos, visst är han söt ?

Han är lång & smal och sin pappa upp i dagen !

Född: 4/6 -10
Tid: 21:55
Vikt: 2950gram
Längd: 50cm

Det här är den absolut bästa stunden i mitt liv som jag delar tillsammans med killen jag älskar och vill leva med. Utan honom hade jag aldrig klarat det här ! 
Tack mamma & svärmor under förlossningen för all hjälp !


Tack till dig älskling, som har funnits hos och för mig i alla jobbiga lägen och aldrig ger upp hoppet. Du är en riktig ängel och du kommer bli den absolut bästa och finaste pappan man kan ha !
Jag älskar dig !


________________________________________________________

Min Lillprins idag



5månader & 6dagar senare.

Vikt: 7420G
Längd: 69cm

Jag älskar dig min fina prins. om det är någon jag aldrig ska släppa taget om så är det du. du förändrade mitt liv, till något posetivt. Jag älskar dig så !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0