Godmorgon !



Just nu sitter jag och äter frukost, Oboy och Rostmacka. Ganska gott faktiskt,
Min Sambo har dragit till plugget, lillälskling sover, mina föräldrar sover, min syster är i skolan. och jag.. Ja jag sitter här. :)

Det har jag lite att göra sörru, BVC för en 4½ månaders kontroll 11:00. men hallå han är ju snart 5½månader ? sen köpa välling till Seth, sen ska jag eventuellt hämta ut ett paket som innehåller massa böcker bl.a. det är från Jultidningarna, såfort jag fixat det kommer min dator ! :D

aja, nu ska jag bara ta det lugnt. Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Linn

Hej!

Kan du inte skriva en förlossningsberättelse? Eller har ja missat den :P

2010-11-10 @ 20:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0