Go'kväll & Godnatt !

Just nu sitter jag och har precis pluggat lite tillsammans med älskling som fortfarande håller på, jag gav upp eftersom jag har en vecka på mig att göra arbetet färdigt. gjorde dessutom lite kaffe till oss, så sjukt gott !



+


= min framtid..

haha nu får jag mig att låta som om jag vore världens pluggis.. vilket jag inte är men det är aldrig fel att vara ordentlig och plugga hårt till skolan. Jag är glada för dom som sköter skolan för dom har en bra och säker framtid ! själv vill jag ju bli advokat, då gäller det att plugga som f*n. jag satsar allt jag kan för att lyckas.

vart dessutom väldigt väldigt arg idag på min bildlärare, ha hade tagit hand om min mapp med alla bilder i för att jag glömt mina skåp nycklar.. på mina betygskriterier skrev han ett VG på mig. men nu säger han att han inte sett mina uppgifter och kan inte sätta betyg på mig .. vad är det för sjukt snack ?  han har ju själv slarvat bort alla mina saker !

Men nu sitter jag i mina myskläder, tvättat bort min smink och dricker mitt kaffe. Gott är det och det är så mysigt att sitta och bara ta det lugnt. men nu ska jag försöka få med mig älskling i säng så vi kan sova eftersom han ska upp tidigt imorgon. men jag blir hemma.

Godnatt, sov sött !  Puss


Kommentarer
Postat av: Hm

Du vet väl att kaffe är beroendeframkallande och innehåller koffein? Inte så bra för ditt barn alltså.

2010-05-27 @ 18:50:00
Postat av: e

för att bli advokat behöver du ett snittbetyg på hälften MVG och hälften VG på gymnasiet och ett jävla formellt språk. för att få det behöver man nog vara en pluggis. för mer information om vad du behöver för att bli advokat kolla studentum.se

2010-05-28 @ 19:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0