Godmorgon sötnosar !

Godmorgon mina underbara sötnosar,

jag har precis gjort mig klar för skolan.. ska få hem en uppgift idag och därför måste jag dit för att se vcad det är jag ska göra.. suck.
jag är egentligen väldigt förkyld men vad gör man inte för att lyckas ?

magbild + mig själv


magen bara växer och växer, ibland så älskar jag den.. det är ju rätt mysigt.



Det var väl kanske lite värre med den här bilden men vafan.. man ska inte skämmas.


som ni kanske märker har jag även börjat lägga ut bilder på mig själv som vissa av er ville att jag skulle göra. och vad gör man inte för sina älskade läsare ?  :)


Kommentarer
Postat av: Néa

Blir alltid roligare med bilder. Men du borde låta bli att ta sån där brunkräm i ansiktet, men alla har olika smak, men det passar inte en sött ansikte att ha en kaka uppe på. De kan vi två spara till de som verkligen är fula, eller hur :)?

2010-05-26 @ 10:02:55
URL: http://lenniii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra angelica men bilderna, tycker du borde ha bättre själfötroande, du är jätte fin verkligen. Och dina blåa ögon bara lyser fett vackra. Vekligen du har grymt finafina blåa ögon, dom lyser upp allting, man blir glad när man ser dom:)<33333333

2010-05-26 @ 16:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0