mums, jag är bäst på sockerkakor ! (:

Hejj hopp, nu sitter jag och äter en mumsig Pan Pizza eller vad dom nu heter, och tröst äter lite eftersom jag inte är på speciellt bra humör.. och snart tänker jag även baka en sockerkaka som baaara jag får äta eftersom det är jag som gjort den så det så. annars tar ju alla grejer bara slut ändå så jag tänker kanske gömma den och sen glömma vart jag la den !  ohh så smart utav mig ! ;)

och sen kommer kanske minna hit och hon, hon är min bästis så då ska hon också få smaka min goooda sockerkaka, om hon nu hittar den :O




Super Gott, jag är bäst jag vet !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur tala du om för din mamma och pappa att du var gravid?

2010-03-18 @ 17:10:44
URL: http://lenniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0