Min lilla prins

Vi var uppe tidigt imorse, sen fyra faktiskt. då var han så varm att han var alldeles svettig i nacken stackarn. ändå har jag fönstret öppet, så jag plocka upp min gråtande älskling och hade honom i min famn. sen la vi oss bredvid varandra så amma jag honom tills han somnade om. då fick han ligga kvar hos mig iallafall, sen vakna han vid halv sex igen för då skulle papsen upp så han hjälpte till att väcka honom.



nu ligger han i sin säng och sover igen, det kan behövas för idag ska han och jag ner på stan och träffa Jossan. Har inte träffat henne på superduper länge !   så min goa lilla ängel ligger och sover och då passar jag på att blogga lite åt er :)


Kommentarer
Postat av: Maliiin

Åh vilken söt bild :)

2010-06-21 @ 11:51:02
URL: http://sillybarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0