Kommentarer + Svar

Oj, finns det någon anledning till varför han är så smal? Jag menar, bebisar brukar ju ha värsta valkarna på benen hehe :)
Söt kille! :)


Svar: Han har fått sin pappas kropp, lång och smal så det är ingenting som är fel utan han har bara sin pappas kropp.

 

 

Hur gammal är du , och hur gammal va du när du fick ditt första barn (snälla svara) :D

 

Svar: Jag är 15, ska fylla sexton i augusti och det här är mitt första barn. Jag vart gravid ungefär två veckor efter min 15års dag.


Kommentarer
Postat av: Petra

vad vare det där för fråga du fått? Det finns INGA spädbarn som har valkar!! Dom kommer ju först efter några månader...

2010-06-20 @ 18:07:06
URL: http://exnextdoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0