Hejdå allihopa !

Hejdå allihopa, nu är det slut på det roliga.









Roliga och roliga vet jag inte.. men jag slipper skolan ett år nu. eller slipper och slipper vet jag inte heller. Jag har ju valt hur mitt liv ska se ut så nu ska jag vara hemma med vår son i ett år och lära honom en maaassa saker.

Förresten, mina betyg var i stort sett förbättrade lite till.
8:an  -  7IG & Resten G.
9:an  -  1IG, 8G & 7VG ! :)

På ett år under tiden jag varit gravid, så har jag förstått vad meningen med livet betyder. Min mening med livet är min pojkvän och son. Och för att dom ska må bra och vara lyckliga, så behöver jag skärpa mig tänkte jag. Därför började jag plugga stenhårt när lille Seth låg i magen och kämpa som f*n. Jag behöver ju ha ett bra jobb om jag ska klara av att ha en familj. advokat.. det är vad jag vill bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0