Godmorgon..

inatt var det lite tufft igen, min stackars snutteplutt har jätte ont i magen så han var helt hysterisk. Jag gjorde allt för att försöka hjälpa honom men ingenting funka, till slut hjälpte min mamma till alltså Seth's mormor eftersom jag vart så frustrerad och det känner han av och blir ännu mer hysterisk. så runt halv ett inatt somnade han, men vakna lika fort så jag satte mig i vardagsrummet och matade honom så runt ett så somnade han ordentligt och sov till halv sex för sen var det dags att läga Sonny bara den att när jag vaknar så ligger Seth bredvid mig och jag vet att jag la honom i sin egen säng och har inte ett endaste minne av att jag plocka upp honom till min säng :O..

så Sonny skulle bygga ihop baby gymmet igår och se om han tyckte det var roligt men Sonny fick tokspel när han inte fatta hur grejerna skulle sitta så han satte på alla leksaker på en gång ;)


En liten människovalp i den stora jungeln,


Han hittade dessutom sig själv i spegeln och låg där och beundra ett tag.



Vart är bebisen.. där är den !  han försvann i den lilla jungeln ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0