My Heart

Du är min kärlek, du är mitt liv. Livet är tufft men tillsammans kan vi klara det här.
Om det inte vore för dig så hade jag aldrig funnits idag och det vet du så väl, du räddade mig från det mörka.
Du är solen som lyser upp min dag. Jag saknar oss.. vi behöver mer tid för varandra.
Du är den som ger mig ett stort leende på läpparna när jag som helst bara vill gråta ut och tala om hur dåligt jagmår, det finns ingen som förstår..
Utan dig så fixar jag inte det här och ber om lite mer tid tillsammans med dig, du är så vacker.
Du är så fin, du lyser klart i den mörka natten.
Jag klarar inte av att prata om varför jag mår som jag gör, jag vet inte vad det är som år mig att känna här.
Det finns bara där. precis som ett skavsår som bara nöts upp om och om igen.



Jag vill ha mer tid, mer uppmärksamhet, mer hjälp.. jag älskar ju dig..


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det som har hänt? =(

2010-07-15 @ 17:19:21
Postat av: linda.L

finns ifall det är något så du vet!<3

2010-07-15 @ 21:22:12
URL: http://lindanlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0