igår

Igår åkte jag ner på stan med min syster, när v precis kommit ner på stan så ringer pappa och säger att såfort han kommer så åker vi alla och tränar så vi fick kasta oss på bussen igen hem och byta om. Medans så tog mamma hand om Seth. Tack mamma <3.


Nu blir det inge mer träning förs på måndag eftersom jag åker till Finland på fredag och kommer hem på söndag så efter den resan ska jag köra igång med mitt tränings schema som är fyra gånger i veckan och då så tar mamma honom två ggr, sen ringde jag min moster so bor nära där jag tränar och fråga om hon kanske hade lust och hon sa att det var okej sålänge hon själv inte fått sin lilla plutt som kommer om ca 2veckor. Tack Petra ! :)


Kommentarer
Postat av: Petra

varsego :) klart jag gärna passar seth så länge vi inte har annat för oss, får jag inte gosa med egen bebis får jag la gosa med din sålänge :P

2010-07-22 @ 13:47:22
URL: http://exnextdoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0