Min dag !

frukost

Just nu sitter jag och äter frukost, vaknade kl 10 -.- ... Jag hade kunnat sova mycket mycket längre men nehej då här ska det klivas upp tidigt. men men, man får lång tid på sig att fixa sig och vem vet, man kanske kan gå och sova en stund till sen ;). Just ni sitter jag iallafall och äter, flingor med mjölk, yougurt och apelsin juice :)
det är as gott, :) idag ska jag;


- Sova lite till
- Duscha
- Fixa håret
- Pussa på pojkvännen
- Smörja in kroppen med hudkräm, ansiktet med "Spray Tan".
- Sminka mig
- Lägga in ett inlägg på bloggen
- Gå till barnmorskan
- Tvätta lite varje timme för måste vänta på tvättmaskinen -.-
- Göra i ordning för skolan imorgon :(
- Lägga in ett inlägg på bloggen

Jo jag har en del att göra idag men det är inga problem, jag hinner. :)  men nu ska jag äta frukost i lugn och ro och bara ta det lugnt.
PUSSAR :)


Kommentarer
Postat av: fuckingfalk

jaaaaaa uppdatera mer :D<3

2010-01-11 @ 11:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0