svar på frågestund

Hej vilken/vilka sex ställningar har du haft?
Svar:
Ganksa många, jag har nog nästan provat det mesta. Doggy, Jag överst, Jag överst men vänd med ryggen mot Sonny, Vanliga missionären och en massa fler.


Gjorde de ont första gången?
Svar: Nej det gjorde inte ont, undrar varför ? ;)


Är det svårt att ta hand om seth?
Svar: Nej det är inte så svårt, visst ibland är det lite jobbigt eftersom att man ofta inte förstår vad som är fel. Men jag börjar lära mig mer och mer, men såfort man har lärt känna sitt barns behov så vänder dom och har helt andra.


Är han mycket grinig och tjurig?
Svar: Nej faktiskt inte, han är en otroligt snäll pojke. Man kan lägga honom runt åtta-nio nu så sover han hela natten.


Har du sugit av Sonny?
Svar: Vi har varit tillsammans i ett år och åtta månader nästa onsdag, så vad tror du ? Har jag det ?


Varför är du så fin? :)
Svar: Jag vet inte.. själv tycker jag inte att jag är så speciellt fin menmen. Tack ! :D


Om du vart med barn igen hade du behållt det?
Svar: Jag vill gärna, jag älskar barn och det är det absolut finaste som finns. Men saken är den att jag inte skulle nog inte klara av det pga att jag inte har ekonomi för ett barn till. Jag vet inte vad som skulle hända om jag vart gravid igen, det finns många för & nackdelar med det i min ålder. För abort är någonting som jag inte accepterar..


Tröttnar du på Seth ibland, asså att du inte orkar med honom..?
Svar:
Nej jag har aldrig tröttnat på honom men det kan vara jobbigt ibland om man själv inte fått sova mycket men det är det jag valt och då är det bara att stå på sig och ta det ansvar man har. Jag älskar Seth och jag kommer göra allt för att han ska må bra !


Vad är det bästa som har hänt dig?
Svar:
Det bästa som hänt mig, det var inte ens svårt. Självklart när jag och Sonny tillsammans fick våran Son Seth.

Var Seth en slump eller planerade ni honom?
Svar:
Alltså, saken är den att mina läkare sa till mig att jag troligen inte kunde få barn.. så jag måste nog säga att han inte var planerad.

Hur många år äldre är du än din syster?
Svar:
Min syster är född i April 1997, så jag är tre år äldre än henne.

Hur utalar man Seths namn?
Svar: Du utalar det som ordet ” Sett ”. Så man hör egentligen inte h:et men vi gillar den stavningen mycket mer.

Och hur utalar man hans efternamn?
Svar: Om jag ska skriva som det låter – Hanstväjt men stavas Hanstveit. Det är norskt efter Sonny.

Hejhej, kanske dum fråga men jag undrar om du betalar för att tatuera dig hos din mosters pojkvän. Eller så får du betala men billigare?
Svar: Nej jag får betala precis som alla andra, för honom kostar det att köpa in färger och sånt. Och det är inte sådär super billigt. Och självklart betalar jag det han vill ha för sin tatuering.

Röker Sonny?
Svar: Ja Sonny röker.

Brukar Seth träffa sonnys föräldrar?
Svar: Ja, men inte lika ofta som mina tyvärr eftersom att vi bor hemma hos mig.

När flyttade du och sonny ihop?
Svar: Flyttade ihop nästan på en gång när vi vart tillsammans men nu när Seth är här så är det mer seriöst att han bor här för nu ska han skrivas över till den här adressen.


Tack för alla frågor ! Kisses Bitches...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0