Mitt Schema med min nya Diet.

08:00 - Frukost -  Positrim Créme Mix Powder

09:00 - Motion - Jag går ut och går med barnvagenen & Seth i 45min.

09:30 - Mellanmål - En frukt eller fruktjucie

12:30 - Lunch - Olika måltider som äggröra, ceasarsallad, pastasallad osv.

14:30 - Mellanmål - Frukt eller fruktjucie

15:00 - Motion - Jag går ut och går med barnvagenen & Seth i 45min.

18:00 - Middag - Positrim Créme Mix Powder

Sen inge mer, man går ner 2-3kg i veckan.

Sen ska jag börja spela ishockey igen så det blir även extra träning.


Idealvikt:  70.2 KG
Målvikt: 50 KG


Sen kan jag ju säga det också att ussch vad äcklig shaken var, men det är värt det !

Ni kommer få följa med mig på det här, få veta hur det går varje vecka, vad jag tycker och lite sånt. Hoppas det är bra ? ;)


MIN BMI:

Vikt:  70.2
______________________
Längd i m: 1,55 x 1,55          = 29.2

< 18.5 = Du är underviktig
18.5 - 24.9 = Du ligger inom normalviktsområdet
25-29.9 _ Du är överviktig med lättare fetma
> 29.9 = Du ligger i kategorin allvarligt överviktig

Går jag ner till 50KG så kommer jag ligga på 20.8 i BMI och det är " Du ligger inom normalviktsområdet ". Eftersom jag är så kort så kan jag inte bli pinnsmal, och det vill jag inte heller. men så ni inte tänker gud vad lite hon kommer väga.


Ni kommer få följa med mig på det här, få veta hur det går varje vecka, vad jag tycker och lite sånt. Hoppas det är bra ? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej,angelica vill bara säga att din kropp är jätte fin. Men ditt val om du vill gå ner:-)

LYCKA TILL DET KOMMER GÅBRA OCH KOMMER FÖLJA

2010-08-23 @ 13:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0