Jag fyller ju år snart,

Jag fyller år 25/8. och jag önskar mig bara PENGAR !

För att jag ska :  Tatuera mig, Pierca mig, Köpa nya kläder, Betala mina bantningskurer osv.

Jag vill faktiskt inte ha en massa saker till Seth när jag fyller år, för jag har bara en födelsedag om året och då vill jag kunna unna mig lite. Jag har pengar för honom som är bara hans , han har massor med kläder och leksaker så honom går det ingen nöd på. men på mig gör det, jag kan knappt göra någonting för jag inte har pengar.

Kommentarer
Postat av: sofia- my life in words

hoppas du får en grym onsdag!

2010-08-18 @ 17:11:56
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Öööööl blire :D

2010-08-18 @ 21:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0