I'm daddy's little girl.

Jag hittade låten via min systers blogg.


Pappa, kom tillbaka till oss nu !  vi behöver dig mer än någonsin. vi orkar ingenting nu när du inte är här.
det är stökigt, vi orkar inte handla, vi orkar inte laga mat, vi orkar ingenting !
Jag har snart gått ner 2½kg sen onsdags då det hände. snälla kom till oss nu, ingen utav oss vill ha det såhär. du är stark, du klarar det här, du är hjärtat i familjen.
Nu vill vi ha hem dig !

Mamma saknar dig enormt, nu får du allt komma hem så hon slipper ligga ensam i er stora säng. det blir kallt och tomt om nätterna. alla som ringer, alla som bryr sig, alla som älskar dig.

Pappa, kämpa på, du har så många som älskar dig!
Jag älskar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0