Saknar min kropp,



Jag saknar min slanka kropp som f*n, jag hoppas jag kommer kunna få tillbaka den.





Nej jag svälte inte mig själv, jag åt bara inte onödiga saker som godis och sånt. Jag tränade dessutom stenhårt den perioden, jag spelade hockey med Almtunas damlag då. Jag saknar hockeyn en hel del, ibland.
Men det tog så mycket av min tid och nu ska jag ju ha barn så det finns inte tid åt det. ska träna hårt hemma och på gym sen när jag fått våran son och jobba till den här magen. Sen ska jag pierca naveln igen eftersom min sprack i duschen "/

Jag tycker det är synd med folk som svälter sig själva för att vilja gå ner i vikt och bli smala, men det finns bättre saker som kroppen dessutom mår mycket bättre av.
Skit i chips, godis läsk och allt det där onödiga. ät nyttigare, träna mer så kommer din kropp må bättre.

Visst jag har mina perioder i livet där jag har svårt för att äta överhuvudtaget men dom brukar bara hålla i sig några dagar eller veckor men det går över för jag inser själv att jag inte mår bra utav det.

Det är jävligt fint att vara naturligt smal, men plåga aldrig kroppen för någonting oavsett vad!. Jag gjorde det när jag var ca 12år, då jag var ganska mullig men det mådde jag sämre av.

Ta hand om din kropp, du är fin precis som du är !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan en navelpiercing spricka:O?

2010-04-26 @ 19:11:17
Postat av: Linda

Jag saknar också min smala kropp, haha! Men tur nog så är det så att om man var smal innan så får man troligtvis tillbaka sin gamla kropp efter förlossningen :) Man går ner något så frukantsvärt när man ammar, hehe :D

2010-04-30 @ 14:25:45
URL: http://misspeerfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0