Respektlösa idioter !!


Allvarligt talat så åker jag nog dit på mordförsök snart, jag har gått och lagt mig för att sova. Hann precis slumra in så hör jag asgrav och skrik utanför mitt fönster.
Det sitter ett gäng gubbar här nedanför som super och är aspackade och ingen av dom kan ens gå, tydligen så bor någon av dom precis under oss men efter kl 22:00 ska det ju vara tyst här eftersom det är lägenheter.
Jag låg och vänta på att dom skulle bli tysta med nejdå, jävla respektlösa idioter !

Klockan är liksom efter tolv, varför fattar inte folk att det finns andra som vill sova ?  jag ska fanimej göra samma sak mot dom när dom ska försöka sova eftersom dom bor här under så blir väl det inte så svårt,
"Grannfejden" nästa.


idioter visa lite respekt mot oss andra !




Kommentarer
Postat av: Petra

jag hade samma här inatt, grannarna satt på sin uteplats precis utanför mitt föster -Jag hade PRECIS somnat i soffan framför luftslottet som sprängdes, kunde inte somna om sen förens runt 3-snåret :(

2010-04-25 @ 13:49:10
URL: http://exnextdoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0