Hello Bitches & Pissie dårå,


Hello Bitches !


Jag sitter i skolan just nu och har språk, jag satt dessutom och garva över den här bilden på lilla *host* Pissie.
Man skäms ju förfan över henne och hennes äckliga falska nakenbilder !
men haha.. kolla här.


Jag tänkte jag kunde lägga ut en annan bild på Pissie när hon INTE är photoshopad,



Vad tycker ni om den här "snyggingen" då ?

Jag skäms över att hon är svensk känd bloggare för hon beter sig sjukt illa mot även sina bloggläsare. Hon skäms så mycket för sin kropp att photoshopar sina bilder och skriver
" sexiga jag, visst är jag snygg & bla bla bla". men sluta redigera dina bilder Pissie, vi alla vet hur du egentligen ser ut, du är så sjukt patetisk. Du ser bara ut som en uppstoppad misshandlad gris med dina förstorade läppar och missbildade bröst. 
Sorry gumman men jag tycker du borde veta sanningen. Puss på dig,


Det är ingen idé att photoshopa bilder, sanningen kommer alltid fram.

Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0