haha, man måste väl bjuda lite på sig själv ;)


Haha, den bilden får jag bjuda på ;).  älskling tog den på mig eftersom jag bara var tvungen att sjuka mig lite :)

" Jag får inte syre i hjärnan " .  men hallå, gör det någon skillnad då ? ;)


haha, jag sitter fortfarande och små ler lite över bilden, den är ju såååå snygg. eller inte :D
Nu har jag & älskling duschat och gjort oss fina. men ni fick den här bilden istället för jag fick inte till någon bra bild.  jag och älskling funderar på att åka ner till statsparken eller stan åtminstone och sätta oss i det fina vädret men vi vill få med någon mer. försökte messa Minna & Walle men fick inge svar "/

aja, nu ska jag leta vidare efter folk som kan tänkas göra oss lite sällskap ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0