Godmorgon.. eller..

Jaa, för mig är der godmorgon men är det det för er ?

jag sitter här vid min bärbara dator och tycker synd om mig själv och äter sockerkaka & dricker te. Jag mår inge bra idag så jag är hemma ifrån skolan och tycker jätte synd om mig själv. imorse när jag vakna så hade jag så ont i ryggen och magen att jag inte ens kom upp ur sängen och kunde knappt vända mig ett halvt varv för att kolla om älskling var vaken, och mina ben var alldeles svullna från knät till tån och när jag tröck tummen mot smalbenet så vart det en grop i benet där tummen varit. lite halvt mysko, men men.

Jag sitter här nu och funderar på om jag kanske ska göra en ny socker kaka eftersom jag är så duktig på det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0