Godmorgon Bitches ;)


Jaa, godmorgon bitches.

Har ni sovit gott ?

Själv låg jag och älskling vakna till ca ett och kolla på en film som jag lovat honom titta på jätte länge och den var faktiskt riktigt bra. Och den sötnosen masserade mig jätte mycket igår, han är så go !
Just nu har jag precis druckit mitt glas med oboy och jag ska hoppa in i duschen, väcka älskling, göra mig klar med smink och allt, till skolan, till läkare kl tio osv.. så det är full rulle. Kan även passa på att säga att älskling har fotbolls match idag så jag kommer inte kunna blogga förs ikväll eftersom
det blir att skynda sig direkt efter skolan ;)



Pussar, vi ses ikväll bitches ;)


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej!

Vill bara säga tack för att du skriver på din blogg.Den var till stor hjälp och tröst för mig för ett tag sedan då jag och min pojkvän trodde att vi var gravida.Senare visade det sig dock att så inte var fallet,men jag fortsätter att vara en trogen läsare i alla fall:)



Du och din pojkvän får ha det så gott och lycka till med den lille !



// Ellen

2010-04-26 @ 19:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0