God morgon !

Godmorgon allihopa !

Har ni sovit gott ?



idag är det måndagen den 19/4 2010, vilket innebär att det är ny vecka.
Här är lite magbilder, eftersom att det är måndag tänkte jag och jag går in i en ny vecka.  :)



  
Nu har jag gått fulla 33v + 0d. vilket innebär att det är 7veckor till planerad födsel nu.
Tiden gå så fort, snart är han här och jag längtar riktigt riktigt mycket. !

det här är även dagens outfit, mjukiskläder. åhh så förvånad jag blir ;)


idag ska jag och älskling dessutom ner på stan och leta efter en amnings bh till mig eftersom jag fick massa pengar av våra kompisar igår, jag kände mig riktigt dum men hon vägrade ta tillbaka dom !

Nu ska jag iallafall äta frukost, Puss på er och vi syns ikväll !


Kommentarer
Postat av: elinhellman

så himla fin mage!

och de är så grymt modigt av dej att få barn när du är så ung... jag älskar din blogg :D

2010-04-19 @ 09:17:08
URL: http://elinhellmaan.blogg.se/
Postat av: Jag

Hej. Jag har startat en lite annorlunda stilblogg. Kika gärna in och säg vad du tycker.

2010-04-19 @ 09:33:29
URL: http://snostilen.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Så underbar mage. Hur gammal är du, du ser inte äldre ut än 15 :O

Hur ska du gå i skolan med bebisen och hur har du råd?

Jag vill inte läxa upp dig eller nått, längtar efter en egen bebi =)

2010-04-22 @ 20:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0