Halloj kära ni, jag ber om ursäkt för att ...

mms_img-41248046 (MMS)

Halloj kära ni, jag ber om ursäkt för att jag inte bloggat men vi har legat sjuka så det har inte funnits ork. Seth har varit sjuk och jätte ledsen och då väljer jag såklart att hellre ha honom i min famn än datorn. Seth har varit så himla mysig , han blir extra mysig när han är sjuk. Idag har Seth och jag varit och handlat en sväng, mjölken till hans O'boy var slut, brödet var slut så vi promenarede till affären vilket var mysigt och skönt för solen sken och båda vi var på strålande humör. Nu är det sovdags för länge sen men Seth ligger vaken i sin säng nu vilket betyder? Jo det blir en sömnlös natt. Menmen, han ska på dagis imorgon så jag kan åka till skolan. Får se hur det går ;-) natti !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte oboy..... :S



jag lovar att han hittar oboy till slut iallafall, så introducera inte sånt i onödan, låt honom dricka mjölken som det är, det räcker.



skolsköterskerna berättar tom i sexårsgruppen att inte dricka oboy till frukost för det gör bara att man får en sockerkurva som inte håller till lunch och då blir barnet trött istället. Och det är inte kul att vara trött på dagis.

2011-10-06 @ 16:02:23
Postat av: annie

oboy är väl inte så nyttigt?

2011-10-07 @ 20:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0