Klippt Seth...

Att klippa en pojke på 7½ månad... åh herregud, det var absolut inte lätt haha !
Han skulle ju bara se saxen och vad jag gjorde hela tiden. så det sluta med att vi fick försöka hålla fast honom en aning.







Han hade håret i ögonen jämt !  Och jag tyckte synd om honom för jag vet hur det känns och hur det irriterar. Han såg riktigt ledsen och besviken ut efteråt och det förstår jag. Vi fick ju hålla fast honom. Jag saknar hans hår han hade innan jag klippte honom för jag tycker det är fint med den längden han hade. menmen...

Sen har jag sparat hans första toppar man klipper, ska fixa i ordning en liten bok tänkte jag :)

Han är alltid vacker och underbar oavsett frisyren  ! :)


Kommentarer
Postat av: Zophie

vad gulligt

2011-01-17 @ 10:57:04
URL: http://sofiejorgensens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0