Hmm.. Kanske fungerar ?

Jag tror jag kommit på ett sätt att gå ner i vikt.. Men då krävs det ju en aning pengar för det vilket jag inte har för tillfället.. Sen vet jag inte om jag vill dela med mig av det pga att vissa kanske kommer gnälla, och jag orkar helt enkelt inget tjaffs eller så för det känns onödigt. Men vi får se, om jag börjar med det här och jag ser att det funkar kanske jag delar med mig ?:D

Jag har lagt ner min bantnings grej tills vidare för jag har gått upp i vikt igen ?:S
Men vi får se om min nya idé fungerar :D


Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hej hjärtat.

Vet inte ifall du vill ha ett par tips som faktist funkar ordentligt!

Ifall man tänker att ''nu ska jag banta'' så går man bara upp av självaste tanken i vikt.. tro mig!

Så lättast är att bara äta en kost med mycket grönsaker, när du ska börja äta så börjar du med att proppa i dig så mycket grönsaker du orkar, så blir du mättare på fettet snabbare.

Andra tipset som verkligen hjälper! Är att du tar en halvtimmes promenad varje dag med raska steg.



Tro mig angelica, du kommer se skillnad! Sen är sötsaker inget problem att äta lite då o då, liten chokladbit skulle inte skada ;)



Så ifall du tänker ''nu håller jag på att banta och försöker med verkligen allt'' så kommer det inte funka som man tänkt sig, jag har provat!

2011-01-15 @ 03:44:49
Postat av: Mamsen

Hej hjärtat, jag vet PRECIS hur svårt det är att gå ner i vikt, men om du försöker tänka ut vilka grön-/rotsaker (dock inte potatis)som du verkligen tycker om och försök äta så mycket du kan av dessa till så lite mindre av rent kött/fisk.

Jag fick vinägerboken av Petra i julklapp o jag börjar nu varje morgon med 1 msk vardera av äppelcidervinäger med honung, honung och mörk sirap i ett glas ljummet vatten, mest för att få bättre hår o naglar eg, men jag märker att för första gången i mitt liv så har sötsuget minskat. Sen tar jag en tsk vardera av vinägern o honungen före varje måltid, oxå i ljummet vatten

Vet inte om du tycker att det är värt att testa, det gör du som du vill med, men ge bara inte upp o fortsätt cykla iaf

pusspuss Mormor §,)

2011-01-15 @ 11:48:22
URL: http://mertaz.blogg.se/
Postat av: Moster

du kan ju inte ge upp efter 14 dagar!? du vet att det tar ju tid, 8-10 kilo är liksom ingenting du änger av dig i hallen samma sekund du har bestämt dig. Och inga "genväg´s metoder" nu för då jojo-bantar du bara och det kan tom vara farligt eftersom du kan bli större i slutet än du var från början. puss

2011-01-15 @ 15:56:34
URL: http://exnextdoor.blogg.se/
Postat av: sara

säg inte att du ska göra en fettsugning xooo JAH DÖR DÅ , DET FÅR DU INTE ...

<333

2011-01-15 @ 19:40:41
URL: http://saraojulia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0