"En jätte hund & en jätte mage "

Kom precis hem från Ultuna, dom drogade ner honom så dom kunde göra ultraljud och ta lite blodprover osv.
Han var riktigt söt som ner drogad och man kunde pussa på honom som aldrig förr !


Här har vi lyft en hund på 70kg upp på bordet där han gör ultraljud.
Tänk att jag väger hela 7kg mer än honom !



han ser väl lite läskig ut men det är helt normalt, han bara sover.
(mamma sa att folk kanske skulle bli rädda för att jag lägger ut bilder på en "död hund")
Han är inte död, han sover, ned drogad ni vet ?

Kom en tant när jag stod utanför apoteket med min hund och sa:
" En jätte hund & en jätte mage ".  Tyckte det lät lite roligt (a)


Kommentarer
Postat av: minna

var det något fel på honom?

2010-05-27 @ 22:19:26
Postat av: Enander

Åhh en leonberger!!! :) så sjukt fin!

2010-05-28 @ 22:42:45
URL: http://enaander.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0