BabyBoom i släkten ;)


Hello bitches

Nu har jag sovit ännu mer och vilat ut ordentligt, otroligt skönt eftersom mina ben sväller upp för minsta lilla "/

idag så är det exakt en månad kvar till beräknad födsel, det är den 7 maj nu. han är planerad 7Juni !  jag längtar så otroligt mycket efter vår lilla son och igår så bäddade jag i ordning hans nya lilla säng som ni kan få bild på senare när jag laddat kameran ;).
sen så vek ja alla hans kläder och la i lådor osv, har även packat väskan till förlossningen. det märks nog att jag vill ha honom här nu !


i förregår fick jag även en liten kusin, en liten pojke.
Så det var dom först, min farbror och hans fru Marie med en liten pojke
Sen är det jag och älsklingen Sonny med en lite pojke
Sen kommer min moster och hennes ex Micke med ytterligare en liten pojke


så i våran släkt är det verkligen en liten BabyBoom pågång ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0