saknar mina cigg !




saknar som fan..

att det skulle vara så svårt utan sina cigg trodde jag inte, och jag håller på att dö utan mina cigaretter.  trodde aldrig jag skulle bli så jävla beroende men johodå, jag brukar kunna vara stark och stå emot det som inte är bra. men cigaretten är min drog, och utan den blir jag aggressiv och det är bara acceptera att jag kan vara arg eller fräsa ibland för förstå själv hur det skulle kännas. det är som att alla som går förbi en är en vandrande cigg.


aja, önska jag kunde fått lite mer stöd än så menmen. man får höra:
" ta ditt ansvar, du har inte bara dig själv att tänka på ".  
nejj men gud, det vet jag väl. men försök hjälpa till istället för att bara gnata på en och konstatera alla fel man gör. skärp er nu och tänk efter om hur det skulle kännas för er om jag sprang omkring och rökte framför dig som försöker sluta.


men efter att jag fått våran son, vet jag att jag kommer börja röka igen. det är inte bra men det är min känsla att jag kommer börja igen och det är knappt så jag klarar det nu.


Kommentarer
Postat av: hejhej.

men det är ju folk som sett dig röka nu , så du har ju alltså inte klarat det?

2010-03-27 @ 12:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0