Dålig men ändå bra dag,

Hej alla, nu har jag precis duschat och tvättat håret som jag hoppas kunna få bort lite färg på eftersom jag imorgon eller på lördag ska börja färga mitt hår till en annan färg men säger inte vilken det får ni se, just nu sitter jag och dricker Coca Cola och bara njuter av livet. är inne på msn och chattar med Isabelle S :)

Jag har suttit och kollat bilder på mig för ca 1-2år sen, shit vilken grym kropp man hade.. jag förstår inte vad som hänt eller vad jag gjort för jag har inte varit onyttigare om man säger så men jaja.. skit samma.

Nu ska älskling visa nåt ;) haha, det var en as cool grej, han släckte alla lampor som fanns och så tog han fram två sockerbitar och gnuggade som snabbt mot varandra, till slut så gav dom ifrån sig ett blått ljus och det var as coolt haha :) nu står han och talar om för mig vilka olika smaker han fått på sin "Varma Koppen" som han håller på att äta nu. Jag sitter i soffan och bloggar samtidigt som jag kollar på "The X effect" på MTV. fast dom visar ju bara repris från typ förra veckan men har inte så mycket annat att kolla på.

Idag har jag haft en sån där jobbig dag när man han velat slå in pann benet på folk, idag har jag vart väldigt aggresiv så det har inte ens vart värt att försöka diskutera med mig idag och sen så fanns det en viss idiot som skulle argumentera emot mig en jävla massa så "den" har vart nära på att blivit slagen av mig flera gånger idag men jag backade bara undan för att visa att jag är fan så mycket mognare !  men du är en patetisk liten jävla idiot så, vem orkar slösa tid på dig ?  inte fan är det då jag iallafall. 

vad har alla ni gjort idag då, jag är nyfiken ?:)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0