Torsdagen 25/2 -10

Jag mötte sonny på stan kl åtta på morgonen som vi hade bestämt, för att senare åka till svartbäcken och möta upp hans mamma och Peter, vi skulle på begravningen idag.. 

 

det var så otroligt fint !  Vi sjöng en låt som jag verkligen tycker om,
791 i psalmboken - Du vet väl om att du är värdefull.

Begravningen var så fin, och det blandades en massa känslor i kyrkan när vi satt där. Jag fick sitta bredvid Sonny så som jag ville för jag ville vara där för honom och finnas för hands. Och vi båda grät väldigt mycket, vi fick näsdukar och dom gick åt ganska så snabbt. det hölls en två super fina begravningstal, och det var från Peter och hans bror som mist sin pappa. det var jobbigt att lyssna för tårarna bara sprutade mer och mer efter varje ord dom fick fram.. Det här är verkligen en minnesvärd stund ur våra liv.

Jag hann tyvärr inte träffa Rolf så mycket,
men jag tyckte ändå mycket om honom.
Han har det bra nu & lider inte mer.
Han slipper känna smärta, det jag säger kommer ur mitt hjärta.
Vi kommer alla att minnas dig Rolf Nyberg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0