saknar dom små rökstunderna i mitt liv !

cigg

idag har vart en sån där dag som jag känner att jag hade kunnat tända den där cancerpinnen utan problem. men då  tänker ju vissa;
- "Hallå du har hållt dig så länge, varför förstöra det ?", eller " Hallå du är med barn ge dig för fan".
men ingen verkar riktigt förstå hur jobbigt det var att verkligen sluta röka och sen gå upp en massa kilon, känna sig värdelös, som att man inte duger och att folk bara sviker en hela tiden. det kankse inte är så.
men det är så det känns, som om jag vore en värdelös liten skit som inte betyder ett skit för någon. jag är jävligt svartsjuk vilket inte gör det lättare för, när jag blir det kan jag känna lukten av dom små cancerpinnarna som bara lugnar lilla mig. men folk gnäller, hackar, skriker och massa skit och tycker dom är perfekta.
jag är värdelös okej.  jag gillar inte min kropp, nejj jag gör inte det och säg inte att jag är fin för det kommer inte hjälpa för jag tycker inte det..
Han som uppfann cigaretter var en smart jävel som använde nikotin och sånt shit för att folk lätt ska bli beroende och inte klara av att sluta utan att slå ner en eller fler personer vilket jag vart nära på men tänk ett steg längre än näsan räcker.   men nu orkar jag inte skriva mer, jag får helt enkelt försöka kämpa vidare utan cancerpinnarna..

Nu ska jag gå och göra kycklingfilé med pommes till sonny som står i duschen, han har haft thai boxning idag så.
han körde mot en brud som mest hoppa omkring med sin stooora rumpa och smala överkropp och såg töntig.   byebye.

Pussar.


Kommentarer
Postat av: mamma

Men lilla hjärtat då. Jag vet hur de känns men stå på dig du är världens bästa tjej. Jag ser upp till dig som är så otroligt duktig. Jag finns här för dig, kramizz min pärla. Älskar dig och saknar dig när du sitter där borta och är så ledssen och arg.

2010-02-08 @ 23:24:58
Postat av: carmen

Gumman då . Du vet att det bara är att ringa. <3

2010-02-09 @ 21:59:36
Postat av: My

Jag kan exakt förstå hur du känner dig, jag känner samma sak nu när jag väntar barn igen. Men det är bara att stå på sig själv. :) Sen spelar det ingen roll hur mycket man går upp, för man går ner det sen igen :) Man får helt enkelt svulla när man väntar barn. :)

2010-02-15 @ 10:07:28
URL: http://mysenn.blogg.se/
Postat av: Sofie Jörgensen

Ett bra sätt att avreagera sig att skriva ner det precis som du gjorde nu men du kan ju också skriva ner tankar som du inte vill att någon annan ska läsa någon annanstans.

2010-10-20 @ 15:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0