min dag suger, har du haft en skit dag ?

Jag känner mig som världens sämsta person som bara sviker och sviker. att vad jag än gör så är det fel.
Jag har talat om för mamma att någongång ibland kommer jag ta en cigg för att få lugna ner mig när jag är som mest arg eller ledsen. jag sa det ärligt till henne för att jag inte ville göra henne besviken genom att gå bakom ryggen på henne men då var det fel..  jag menar inte att göra henne besviken men jag har verkligen gjort allt för att försöka hålla mig nu och jag klarar inte mer och därför berättar jag det ärligt för att jag vill att hon ska kunna lita på mig men jag ville inte göra henne ledsen vilket jag hoppas hon förstår men jag klarar inte mer nu. Jag mår dåligt och det finns inte så mycket att göra någonting åt.  mamma, vad som än händer så kommer jag alltid att älska dig.
________________________________________________

Allt i min värld är upp och ner vänt.. Jag känner suget av dom som jag innan kallade cancerpinnarna.
det kommer liksom skit ifrån alla håll mot mig hela tiden. eller är jag bara för känslig ?
Det tror inte jag.. jag vet vad känner och vad jag behöver när jag mår så som jag gör.
Jag verkar göra fel hela tiden men vadå, är alla fläckfria då eller ?

vi kan ta idag som ett exempel.. jag åkte ner på stan med minna för jag var inte med på idrotten idag. då ringer en av mammas vänner och säger att jag står på busshållsplatsen påväg ner på stan. lite senare ringer mamma upp mig och skäller ut mig utan att låta mig förklara för henne vilket kan göra mig irriterad, att jag inte får förklara.

Sen berättade sonny att han var nere på stan på ett internetcafé för dom skulle på teater senare. så han satt där och spela något spel med sina kompisar. jag bad honom följa med mig ut och träffa mig snabbt för jag var tvungen att åka tillbaka till skolan för att komma i tid men då sa han bara; jag har betalat för det här.
så jag vart irriterad och gick ut själv och ringde minna och prata med henne en stund.
Efter en stund kom sonny ut iallafall och sa förlåt för att han sket i mig totalt när jag hade vart så gullig och kom dit för att träffa honom. jag sa bara "skitsamma". jag vart bara ledsen när han sa åt mig att komma dit och sen nästan ignorerar mig.. men skitsamma jag orkar inte ta sånt.



gråt

Förlåt för att jag inte är perfekt.


Kommentarer
Postat av: sonny

förlåt älskling och det är inget fel på dig du är världens finaste du är perfekt på alla möjliga sätt men jag vill att du ska säga till mig att du blir ledsen eller arg istället för att säga skitsamma så vi kan prata med varandra jag älskar dig sjukt mycket och jag vill inte göra dig ledsen arg eller såra dig och det vet du, du är allt för mig

jag älskar dig nu och förevigt babe <3

2010-02-09 @ 14:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0