hemsk morgon, IGEN

Godmorgon allihopa, förlåt för att jag inte la ut något inlägg igår men jag var så sjukt trött och jag färgade håret som en idiot så jag orkade faktiskt inte blogga med nu lägger jag in ett inlägg så får ni ett lite senare idag också, idag hade jag lust att strypa både Tarzan och grannarna ovanför. Först väcker Tarzan mig vid nio tiden såklart och när han slutar runt tio halv elva men då börjar grannarna hamra och borra i deras lägenhet så jag höll på att gå i taket för jag ville sova eftersom jag gick och la mig kl fyra inatt.

Jag ska till frisören någongång i veckan och fixa till det sista i mitt hår så ni får tyvär vänta med bilder, haha sorry ;)   nu ska jag umgås med älskling, minna och walle och försöka vara lite social.
Vi ses senare (:
Pussar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0