Gud vad jag stör mig på henne,

  jag

nu är man blond och långhårig, trivs skit bra i det. var så otroligt rädd för att det inte skulle passa.
Men vad tycker ni ? :)


Jag har precis suttit och läst både Kissie och Dessies blogg, Kissies blogg är sådär och Dessies blogg är ju skandal. Hur orkar man vara som hon ?  Jag såg att hon lagt in bilder på sin mage " Förut & Nu".
herregud, varför ska man se sådär äckligt smal ut. det är ju vidrigt, Killar vill ju ha tjejer man kan ta på eller ?. Och Kissie ska sluta lägga upp bilder på sina bröst, visst jag förstår att hon är super stolt och glad över sina stora bröst men det är att gå för långt. Men ska jag välja mellan deras bloggar så blir det väl Kissies, det är bara kul att läsa Dessies för hon är så otroligt patetisk. Kissie är okej, henne gillar jag.
Men Dessie säger först " har dissat Gina blabla bla". Vart är det hon alltid köper kläder och lägger ut på bloggen ?  Jo Gina Tricot, oops. aja nu har jag inte riktigt tid med det här, ska fixa i mig. Kanske lägger ut en bild sen ;)

Pussar (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0