Fredagen 26/2 -10



Bästa filmen någonsin !   jag och älskling var på bio med Minna & Walle. Och vi kolla på Avatar 3D .
den filmen var bäst, det är ju som om man vill vara en avatar, så bra var filmen. det var så mycket fantasi vilket jag aldrig gillat förut men den här filmen, wow .. !  ni borde alla som inte sett den, boka biljetter för att se den !

Men först så träffades vi på stan vid sju tiden för bion skulle börja nio. så vi gick och hämta ut biljetterna så gick vi till Kebab House och käkade. faan vad gott det var !
Men vi satt där och snacka och hade kul, så kom någon gubbe och satte sig vid bordet bakom älskling och walle, och rå glodde på oss och log och allt. så vi kunde ju inte hålla oss för garv x)
men sen när vi var klara så gick vi till bion och väntade, och gissa vem som kom dit ?  Jo samma snubbe som hade suttit på Kebab House och det, det kanske inte låter så kul som det faktiskt var för ni såg honom aldrig haha. men sen så satt vi bara och vänta och snacka innan bion började. vi köpte popcorn och läsk och sånt :)

Sen efter bion så skulle minna och walle åka till felicia som bor typ 5minuter ifrån mig nu när jag flyttat och allt. så var det typ något problem där borta så jag och sonny gick med dit och kollade läget och om vi kunde hjälpa till med något. då var det några killar som var där som tänkte sova kvar där och allt men felicia ville inte det.
Killarna hade tydligen rökt på också :S ?  omogna idioter.
men iallafall så fick felicia bort dom efter ett tag så jag ville gå hem eftersom klockan började närma sig ett och jag var trött. sen så var den någon där som jag inte ens kan titta på utan att bli förbannad.. men skit samma..
men en av killarna som felicia ville gå sa: Jaja hon får väl knulla den där lilla bögen då. ( en kompis som var där då ).  så gick han, och då började jag " men vadå? tror du att hon vill knulla dig då eller ? ". menmen, dom gick ju iallafall. sen så kom jag och sonny hem, vi la oss och kolla på film. Johan Falk - De Fredslösa. dom filmerna är också skit bra. sen sov vi :)


Kommentarer
Postat av: andrea

avatar är så braaaa :D

2010-03-06 @ 12:10:50
URL: http://puunktslut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0