det går framåt, ;)


Jag

Hejj allihopa, min dag idag har vart precis lika tråkig som alla andra dagar..
men idag har jag planerat att göra lite olika saker (:

   -
Möta Sonny på stan
   - Ta en varm dusch, raka mig
   - Fixa naglar, hår osv
   - Kolla Sonnys thai boxning
   - Laga mat
   - Ta lite kort till bloggen
   - Plugga Teknik

Finns det någon som har förslag på mat ?   (:

Idag tänkte jag i alla fall skryta lite eftersom jag själv är jävligt stolt. Jag gjorde nämligen ett fysikprov i fredags och idag fick jag reda på betyget jag fick.
VG+  (:   Jag hade 2.5 poäng ifrån MVG haha.


Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Grattis hjärtat till bra betyg på provet fortsätt så du är så duktig. de som inte vet eller känner dig ska bara vara tysta, Du vet att du har hela våran släkt med dig på er resa med de lilla barnet, ni är inte ensamna utan ni har vårat fulla stöd och vi kommer att hjälpa er. Ingen vet vad ni har gått egenom och varför vissa beslut vart som de vart osv och de har de inte med att göra. Jag älskar dig ungen vår. Mamma & Pappa

2010-02-10 @ 16:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0