3/2 -10

jag

Halloj allihopa, jag har färgat håret men vart inte så super nöjd så ni får ingen bild x)
ska däremot färga om det i nån annan färg, det får ni se sen när det är gjort ;).  Idag har jag vart med om ganska mycket, först var jag på teater, sen nere på stan träffade man älsklingen, när vi var på väg till bussen så ser vi en äldre dam som ligger på marken mitt på stora torget, det kändes väldigt obehagligt. Hon hade bara ramlat ihop och sen slagit i huvudet så hon blödde. Man fick ingen kontakt med henne alls. det verkade som om hon inte klarade sig men jag hoppas hon gjorde det. det var många som stod där och ville hjälpa till. så vi beslöt att ta en senare  buss istället. och sen när man kom hem så rök man ihop med syrran och vart förfrågad av mamma om varför jag luktade rök. och jag har slutat men jag följer fortfarande med mina kompisar ut och är med dom när dom röker, och det är inget fel. och dom går ut ett x antal gånger per dag.
Sen efter det så träffade Razia, och senare gick jag och köpte hårfärg, säger inge mer ;).  och sen lite senare efter det så åkte jag och älskling ner på stan, gick på McDonald's och tog en cheeseburgare att dela på och en liten cola. Sen var det dags för hans Thai Boxning, det gick lika galant idag som dom andra 7gångerna :)
Han har bara tränat 8ggr men är redan grym på det ;)

Nu har jag och älskling precis duschat och ätit så nu ska vi käka choklad pudding med massa mums :)
Byebye everybody, Kisses ;)


Kommentarer
Postat av: DIN MAMMA

Bättre bild än så har du väl??

2010-02-03 @ 23:47:08
URL: http://www.123minsida.se/junhager
Postat av: Anonym

Är ni förlovade? Ringen?

2010-03-01 @ 18:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0