Tävlig hos stuffy.se

Så jävla grymma kläder, har lite grejer där ifrån som jag avgudar.
& dessutom, nu efter graviditeten kan deras kläder täcka dom brister jag lider utav nu efteråt. Dom får mig att se smalare ut än vad jag är.

Jag är med och tävlar om produkter för 1000:- från www.stuffy.se .

Gå in på deras hemsida och gå med och tävla du med !

Dom har b.la:
- Korsetter
- Bustiers
- Stay-ups
- Klänningar
- Toppar

Och mycket mycket mer med otroliga priser.

Här tex har ni några av mina favoriter

Devil Soul Red Rock Corset Devil Soul White Rock Corset Love Soul Pink Rock Bustier

Sweet Santa Sexy Red Corset Dress

Kom igen, det är så värt att gå med och tävla !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0